fredag den 30. maj 2014

spibelt

Jeg fik et Spibelt i fødselsdags gave her forleden.


Mit er et Spibelt Wateresistent i neopren. Jeg har kun prøvet det på en løbe tur, den jeg var på i tirsdag på 7 km. Den efterfølgende tur om torsdagen løb jeg uden.

Jeg vidste ikke rigtig om det bare var lidt popsmart, men det irriterede mig lidt at når man skulle have mobil telefon, bil nøgler og et par kort i den indbyggede lomme i løbe shortsene så var der sgu ikke meget plads og den tyngede godt ned.

Så i tirsdag tog jeg det på og proppede mobil, nøgler og sygesikrings kort ned i bæltet, spændte det lidt ind og begyndte at løbe.

Man mærkede ikke en skid til det, bæltet sad rigtigt godt. Det sad så godt at man hurtigt glemte at man havde det på.

Desuden havde jeg lige et stop hvor jeg skulle have telefonen op for at tage et billed og det skete uden at alt det andet var ved at falde ud.

Min bedømmelse er at jeg tror at den bliver en fast løbe makker fremover.

Torsdag løb jeg 6.5 km med Lone, jeg løb allerede mere end i tirsdags uden at mærke meget til lysken, så et går hurtigt fremad. Skal dog nok stadig passe på, derfor hopper jeg den lange over lørdag og løb først på søndag.

God weekend derude.

Ingen kommentarer: