søndag den 4. maj 2014

Hejde overdrev

Jeg skulle hente Marie i Avnstrup spejder lejer hvor hun havde været til  Divi dyst hele weekenden. Så er det jo oplagt at hoppe i løbe tøjet og tage af sted en times tid før og tage en løbe tur i den dejlige skov.

Det virker som om at det er en skov mange bruge, jeg mødte en del løbere, men også en del på mountain bike. Området er dejligt og selve vandre stien som jeg tog er på cirka 8 km. Det må betyde at mountain bike sporet er en del længere da den snor sig en del.

De burde dog tegne de gule cirkler op som markere vandre stien for den forsvandt et par gange, så jeg løb forkert 2 gange. Den ene nok mest min skyld da jeg ikke havde foldet kortet helt ud.

Jeg havde ellers gode ben i dag. Følte mig overhoved ikke presset på min, næsten, 10 km løbetur. 9 km og 750 meter blev min rundtur inklusiv fejl løb.

Et dejligt sted og så kun 20 minutter fra Roskilde, så det kunne da være man skulle tage derud en dag når man skal løbe lidt længere for der er en fin parkerings plads langs ruten med toilet og derfor vand.

Ingen kommentarer: