tirsdag den 16. oktober 2012

Brattingborg, Samsø

Så er jeg på besøg hos forældrene på samsø. Løbeturen skulle være andet end en lille tur rundt om Onsbjerg, så jeg kiggede kortet over Samsø igennem og fandt en god mulighed ved skoven ved Brattingborg.

Jeg kan ikke få Bluetooth forbindelsen til at fungere imellem telefon og PC så jeg kan ikke smide de billede op som jeg har taget, for turen er lidt Offroad. I må prøve at se turen for jer.

Det nåede selvfølgelig at begynde at regne, men heldigvis nåede det at stilne lidt af. Den første del af turen foregik af en rimlig opkørt julspor med massere af mudder. Hoppede lidt fra side til side for at undgå de værste mudder huller. Jeg har stadig ikke rigtig nogle offroad sko. På denne del af turen så jeg ekstremt mange fasaner og også en flok rådyr som sprang over marken. Dette mudder track var de første 2 kilometer af turen.

Vejen endte ude ved stranden, dette var en ad disse strande der var fyldt med sten og løst sand. Jeg nappede en kilometer langs stranden , hvor tempoet røg en del ned. De resterne 1½ kilometer foregik i hjulsporet som fulgte stranden.

Ved den offentlige vej drejede jeg op og løb tilbage til bilen. Turen var kun på 6.5 kilometer. Jeg havde simpelthen drejet op for tidligt. Det er jo det der kan ske når man løber i nye områder. Jeg kunne selvfølgelig have fortsat, men en anelse ømhed ved lysken og i knæet efter det ujævne terræn gjorde at jeg stoppede her. Desuden var jeg jo allerede ved min bil.

En dejlig omgang trailløb på Samsø.

Har  i dag passeret det antal kilometer jeg løb hele sidste månede, 43 km.

Overvejer at deltage i Frost cup for at holde mig i gang henover vinteren. Fem løb alle af 10 kilomters længde. Ska jo holde mig igang indtil den 18. maj næste år hvor den står på et ½ marathon.

Ingen kommentarer: