lørdag den 27. oktober 2012

Frostcup 2012/2013

Jeg var ude at løbe i Torsdag, men det blev kun en tur på 3 km. Planen var selvfølgelig mere, men jeg var kun kommet en 1½ km ud da jeg blev ringet op om en levering jeg ventede på. Han ville være hos os om en 10 minuters tid, så måtte jeg jo vende om. Jeg kom ikke mere afsted den dag.

Jeg har tilmeldt mig de 5 Frostcup løb. Jeg kan da allerede nu se at jeg ikke kommer til at løbe det første for det ligger dagen efter Håndbolds klubbens julefrokost. Det er så sjældent jeg tag i byen og får lidt at drikke at den ikke blive nedprioteret for at kunne løbe kl 10 næste dag.

I sommers glippede jeg både afslutnings fest til Håndbold og arbejdets sommerfest pga løb og når det er løb af en bestemt kaliber som 24 timers løb så dropper jeg gerne en god fest, men når det er en lille 10 km hyggetur for at holde mig igang, så går det nok.

Derfor står første afdeling allerede under gennemførte løb som DNF. Kan være at det ændrer sig når jeg nærmer mig, men tror det næppe.

Ingen kommentarer: