lørdag den 20. oktober 2012

Grusgraven, Himmelev

I dag skulle jeg bare afsted når der blev tid til det og det var svært at finde tiden til det. Vi hyggede med morgenbrød i morges og tog derefter i svømmehallen. (svømmede 300 meter) Derefter var vi ude og handle til Marie's fødselsdag. Så skulle vi lige hjem og få os en god kop kaffe og da Lone og sofie tog i biffen skulle jeg rydde lidt op. Kl 17:15 skulle jeg bare ud på en lille tur, jeg skulle være hjemme kl 18 hvor der skulle tændes op i grillen. Jeg har dog læst et sted at bare det at komme afsted er bedre end at droppe det fordi man ikke kan komme ud på en lang tur.

Nogle dage er det bare hårdere at løbe end andre, og i dag var en af disse. Om det er fordi der kun har været en hvile dag efter en lang tur eller om det er fordi jeg kun lige fik drukket et glas vand inden jeg skulle afsted.

Jeg ved bare at jeg hurtigt var træt i benene. Men det blev til 5.8 km på 40 minuter. Ialt har jeg løbet 24.92 km denne her uge. Ville gerne have rundet de 25 km, er det så snyd hvis man løber 100 meter bare får at passere de 25 km. Desuden troede jeg at de var ny rekord for en almindelige uge (ser bort for ugen med 24 timers løbet), men det var det heller ikke. Rekorden er på hele 29.49 km så der er et stykke endnu.

Ingen kommentarer: