tirsdag den 23. oktober 2012

Tempo løb og håndbold

Så skulle jeg til håndbold igen, det har ellers været så småt med træning jeg har været til. Tror kun det er 3 gang i år, men min lyske og knæ kan ikke lide de anerledes bevægelser. Løbeturen skulle bare være stille og rolig og selve træning skulle jeg være opmærksom på knæ og lyske. Jeg er heldigvis nået den alder hvor jeg ved hvornår jeg skal stoppe.

Løbeturen blev til at starte med rimlig stille selvom der altid er lidt mere tempo end normalt. Det første stykker var med Bjørn og vi holdte en fart på 5:47. Så måtte han stoppe og jeg tænkte at det nok ville være muligt at nå Frederik som hurtigt var løbet fra os, så jeg satte farten op. Det resulteret i at den sidste km blev løbet i 5:01. Pænt hurtigt. Ville være sindsygt hvis jeg kunne holde til 5 km med den fart.

Træningen startede selvfølgelig med fodbold og hvis der er noget min lyske ikke kan lide så er det alle de side bevægelser som er i fodbold. Jeg tog den med ro, men var stadig med. Kunne mærkes i lysken. Selve træningen foregik i et annerledes langsomt tempo, som passede min gamle krop bedre. Dog nøjes jeg med 2 gange kontra før jeg valgte at stoppe for i dag.

Næste uge blive sindsyg:
mandag : kursus
tirsdag: træning
onsdag. minirådsmøde
Torsdag: magtens korridor (tag bilen)
fredag: J-dag (har ikke rigtig bestemt mig angående denne endnu)
Lørdag: ungerne tag på spejder lejer, så muligvis James Bond og Øl smagning med fruen (en grund til at fredag nok bliver droppet)
Søndag:slappe fuldstændig af

Men jeg skulle også gerne nå at løbe minimum 25 km.

Ingen kommentarer: