fredag den 19. oktober 2012

Rundt om Samsø

Hvis jeg får skader så er det min lillebrors skyld, når han sådan smutter ud og banker en 15 km tur af. Hvis jeg stadig skal kunne følges med ham på Endomondo, må jeg jo næsten gøre det sammen.

Turen var planlagt på forhånd, men blev selvfølgelig ændret en smule på vejen.

En rundtur på næsten 13 km, som startede i Onsbjerg, gik videre til Østerby, til Besser hvor præsten som giftede fruen og jeg bor (boede, hvem ved), derfra gik turen til Søndermarken og Tranbjeg før jeg igen var hjemme i Onsbjerg.

Samsø er åbenbart stor leverandør af græskar i denne tid, jeg løb forbi et par marker, som var fyldt med små knalding græskar som ikke var store nok til salg. Desuden var de igang med at høste rødbeder på en mark og elefant græsset stod højt på en anden???? De bruger det vist ikke til noget, men der var vist en støtte til det engang og nu står det bare og gro.

Som i nok kan gætte forgik det meste af turen langs små veje, dog var de alle asfalteret så en kontrast til turne tidligere på ugen.

Begge turen på Samsø er lagt som offentlige ruter hvis man nu skulle komme over i det område.

Jeg overvejer pt at deltage i Frost cuppen henover vinteren for at komme igang. Ved så bare ikke om et par almindelige løbe sko er godt nok hvis der bliver iset, sjappet eller mudret.

Ingen kommentarer: