onsdag den 3. oktober 2012

Sidste tur inden Eremitagen

Skulle lige ud på en enkelt tur mere inden på søndag. Så passede det jo godt at det var onsdag og tøse løbeklubben løber i dag kl 18 fra Himmelev Skole. Kalder det en tøse løbeklub fordi de fleste er piger, dog var der sneget sig en enkelt herrer ind i flokken igen i dag udover mig.

Jeg nåede lige derned da de løb afsted så jeg kom med på turen i sidste øjeblik. Turen gik igen ud omkring søerne, men der gå jo nok ikke lang tid til at det er for mørkt og vi må finde alternativer i byen.

Lidt små regn var der også, men det gør ikke mig så meget.

Tempoet kommer op når jeg løber med andre så den hed vist 5.55 min/km som er ok.

Optakten til på søndag er ikke så god, for det første på grunden af lysken, for det andet fordi jeg har valgt at tage på til min bror i Goteborg her på fredag. Han holder herrer middag og jeg havde egentlig fravalgt det, men efter at vores mormor døde i mandags har jeg valgt at tage afsted alligevel.

Vi tag så sammen til E løbet søndagen direkte fra Goteborg søndag morgen.

Ingen kommentarer: