fredag den 13. september 2013

Løb i 2014

Jeg er nok lidt tidligt ude, men løbs programmet for 2014 er allerede ved at blive planlagt og der er mange spændende løb. Ambitionerne mangler heller ikke og jeg håber på to ting. '

1. at jeg kan overtale fruen til at deltage i flere lange løb
2. At vi forbliver skadesfri.

Mit program ser indtil videre således ud:

29. marts skal Lone og jeg løbe VM i halv maraton. Selvfølgelig kun for de almindelige løbere. Det bliver nok Lones første halv Maraton. Da det blev annonceret måtte jeg bare deltager i det, tror det bliver en stor oplevelse.

Juni, 12 timers løb på Refshaleøen. Regner med at deltage på et af stafet holdene med Løbeklubben på Facebook og sammen med dem gennemfører min del af 12 timer. Syntes at det er sjovt at udfordrer mig selv og var med da det var 24 timer og vi stillede op med et 6 mands hold.

21. juni, Warrior Dash, en gang imellem skal det jo også bare være sjovt. Så med en flok venner skal vi ind og løbe og drikke noget øl.

August, 24 timers løb i Viborg sammen med Løbeklubben på Facebook, forventer at stille op på 3-4 mands holdet. Desværre blev jeg ramt af skade i år og måtte derfor blive hjemme. Syntes dog at konceptet er for fedt. Både fra arrangørernes side men også fra tov holdene på Løbeklubben.

13. september, et halv maraton over Storebælt er bare noget man skal prøve. Tilmeldingen er allerede åben og der er plads til 12000 så man skal nok ikke vendte for lang tid med at bestille et nummer.

28. september, mit første Maraton som foregår i Odense. Den skal nok blive noget af en udfordring og hvis jeg så kan lokke Lone med, så bliver det rigtigt sjovt.

Oktober, ekstremt Mandehørm i Fredensborg. Det er svært at samle et hold, men forhåbentligt kan det lade sig gøre.

Oktober, 6 timers løb i Vallensbæk, det kunne være sjovt at presse sig selv lidt mere.

Udover de lidt større løb er der også 3 afdelinger i Frost Cup som er på 10 km. Top i januar og en enkelt i marts. DHL i August med arbejdet hvis det bliver til noget.

Der dukker muligvis mere op, men spørgsmålet er om der er plads til mere.

Ingen kommentarer: