lørdag den 7. september 2013

Multirunner.dk - endelig anmeldelse

Jeg var jo den heldige vinder at et medlemskab til Multirunner.dk. Siden er et dynamisk løbe program som ændre sig alt efter hvad man får løbet. Man startede med at taste et mål og for mig var det HC Andersen Maraton i Odense, den 22. september.

Jeg nåede desværre aldrig rigtigt at komme i gang med siden før jeg rendte ind i en skade og i sidste ende ødelagde det mine drømme om at løbe et maraton i år. Da jeg kun havde vundet adgang til siden indtil HCA maraton gik lidt af ideen af da det gik op for mig at det ikke kunne lade sig gøre at fuldende målet.

Jeg nåede dog at danne mig et par første hånds indtryk af siden. Den er nem at komme i gang med. Man vælge begivenhed og det behøver ikke at være et maraton og derfor er siden tiltænkt alle. Den ændre også trænings mængde alt efter hvordan man klare sig og hvis man springer en dag over, beregner den en ny træningsplan, dog virkede det ikke som om at den kunne vurdere at du ikke kunne nå dit mål.

Hvis man har fast mulighed for at træne den samme sag hver uge er det rart at man på forhånd har valgt antal dage og hvilken dage, man ønsker at træne, men personligt kunne jeg godt tænke mig en form for kalender funktion hvor man valgte sine dage på uge eller måneds basis. Kunne jo tænkes at man kunne træne 2 dage den ene uge og så 4 den anden.

Personligt tror jeg ikke at jeg ønsker at bruge den, men for en person som virkelig har brug for retningslinjer og en hjælpende hånd i sin træning er den helt fin.

Ingen kommentarer: