mandag den 10. marts 2014

Forår - krydret med en lang tur

Søndag og vejret er pragtfuld så det var bare på med løbeskoene og derudaf.

Sådan skulle man tro at det var, men jeg syntes ikke jeg var motiveret til t løbe en lang tur, men samtidigt viste jeg jo at når man først var kommet af sted, så skulle det nok gå.

Jeg tænkte at jeg ville tage min 12 km rute og så ligge en tur omkring RUC søerne for at når de 14-15 km. Jeg havde åbenbart husket forkert for turen ud til Veddelev Havn, ud af Koldekillevej, ud i Himmelev Skov (Grusgraven) og så den ekstra del omkring RUC søerne, for at tage turen hjem.

Der var kun et problem med den tur, det er min 14 km tur, så med den ekstra rundte omkring RUC søerne blev det til 17 km, med i alt 200 højde meter.

Det positive ved den tur er at man kun kan sige at må være klar til at løbe 21 km om tre uger, jeg mener det gik skide godt, så de 4 km burde man nok kunne løbe når man løber i det flade København.

Turen foregik i en gennemsnits fart på 6.02 min/km så spørgsmålet for  mig er om jeg kan skærer 22 sekunder af gennemsnits tiden så jeg kan komme under 2 timer. Ønske tænkning, måske, må se hvordan træning går de næste 2 uger.

Ingen kommentarer: