fredag den 7. marts 2014

Musicon

Torsdag skulle Marie til svømning som hun altid skal og som sædvanligt skulle jeg ud at løbe i mens jeg ventede. Jeg var lidt bekymret for hvordan kroppen ville reagere efter tirsdagens mega hårde tur. Derfor valgte jeg at løbe rundt på Musicons 2.5 km rute, 3 gange.

Jeg er måske overforsigtig men på anden tur fik jeg en begyndende ømhed i højre balle og da jeg ikke magter at blive skadet 3uger før raceday valgte jeg at korte turen lidt ned. Den blev på 6.5 km i stedet for de planlagte 8 km.

Tempoet var lidt højt når man tager i betragtning at jeg faktisk prøvet at holde farten nede. Jeg løb 5.58 min/km, det burde havde været 30 sekunder langsommere, men af en eller anden grund kan jeg bare ikke få farten ned. Det må jeg blive bedre til når nogle ture er restitutions ture.

Ingen kommentarer: