tirsdag den 11. marts 2014

Fruen i gang igen

På arbejdet så jeg frem til at komme hjem og løbe en tur, men når arbejdsdagen er forbi og hjem transporten har taget lidt over en time så er noget af motivationen forsvundet.

Jeg kommer dog altid ud af døren og det hjælper så når man kan starte turen med fruen, som er ved at komme i gang igen. Hun løber stadig ikke ned af bakke og det kan man godt forstå når det nu har været knæet den var galt med. Jeg tror dog at har fået troen tilbage på at hun nok skal kunne løbe en halv maraton til september nu når det ikke kunne blive VM.

Min egen tur var på 10 km, jeg var ikke sikker på at den skulle blive så lang efter min lange tur i søndags, men det gik godt og jeg havde en god rytme. Gennemsnits hastigheden var på 6.02 min/km så hastigheden var godkendt. Jeg var dog lidt træt til sidst.

Ingen kommentarer: