tirsdag den 4. marts 2014

Muren - eller noget der ligner

Dagens løbepas var hårdt. Så kort kan det siges.

Havde ikke så meget energi til dagens tur som efter planen skulle være på 10 km. Det er så efter min egen lille 3 ugers træningsplan. Endomondos kunne jeg jo ikke få til at ramme på den rigtige slut dato, så til sidst slettede jeg den og lavede min egen.

Lone er endelig kommet igang med at løbe lidt igen, så vi startede med hendes tur. Den er i alt på 3.5 km, men der er intet løb op eller ned af bakke og davi har en del af det i grusgraven blev det vl samlet til 1.5 kms løb, men hyggeligt var det.

Jeg trackede ikke den del af turen, men startede lige så snart jeg sendte hende hjemad. Turen gik rundt i grusgraven og derefter ud til den bagerste del af Trekroner, hjem via RUC søen og mosen ved Tusindårs skoven.

Ved 6 km (tror jeg, jeg kiggede ikke på uret) var jeg mega træt og glad for jeg ikke var tættere på hjem, da jeg sikkert ville have løbet direkte hjem hvis det var. Ved 8 km var jeg sikker på at jeg havde passeret de 10 km. Ved 10 km var det endeligt slut og jeg gik de sidste 500 meter hjem.

Jeg overlevede.

Træningen indtil VM halvmaraton ser således ud:

4/3 - 10 km
6/3 - 9 km
8/3 - 14 km
9/3 - 8 km
11/3 - 11 km
13/3 - 9 km
15/3 - 16 km
16/3 - 8 km
18/3 - 12 km
20/3 - 9 km
22/3 - 17 km
25/3 - 5 km
27/3 - 5 km
29/3 - 21 km

Ingen kommentarer: