søndag den 16. marts 2014

Masere af motion, ikke meget løb

Det har været en weekend hvor jeg har fået bevæget mig en del, jeg syntes det er fedt at bevæge sig på en håndbold bane selvom man ved at vi får mega klø. Løb blev nedprioteret, ved ikke om det var en god beslutning, men den er taget.

 Lørdag var jeg endnu engang blevet spurgt om jeg ville hjælpe 2. holdet med deres kamp i kval rækken og når det er på hjemme bane så blive man jo næsten nød til det. Jeg viste bare ikke at vi kun lige var nok og den eneste udskifter var vores målmand fra Oldboys og det var som mark spiller. Det blev til 60 minutter i højt tempo. Jeg vælger at kalde den form for træning interval træning.

 Søndag tog jeg i svømmehallen med Marie og hendes veninde hvor jeg svømmede 13 baner, 325 meter, ikke meget men jeg var træt. Da jeg om hjem havde jeg lovet at løbe en lille hygge tur med Lone, vi nyder at løbe sammen, men hun er jeg ikke kommet så langt i hendes træning. Så det blev til 2.6 km hygge tur. Mere var der heller ikke tid til, for det var bare hjem og pakke tasken og så ellers af sted til en omgang Old Boys håndbold.

En intens kamp, en kamp hvor vi for en gang skyld stille op i noget der lignede stærkeste opstilling. Det resulteret også i at vi faktisk førte det meste af kampen. Dog skulle der et heldig tre meter efter tid til for at sejren var i hus. Den første og måske også den eneste sejre i den bedste Oldboys række i år. Det blev så til 45 minutter i højeste tempo i den kamp også.

Status for weekenden er 325 meter svømning, 2.6 km løb og 105 minutters håndbold. Den lange løbe tur er flyttet til på tirsdag hvor jeg er så heldig at have fri fra arbejde.

Ingen kommentarer: