tirsdag den 18. marts 2014

Tur i Boserup

Jeg var så heldig at jeg havde fri i dag og Lone havde fri kl. 12:30. Vejret var ok, så man kunne jo lige så godt tage denne lange tur i Boserup Skov.

Lone og jeg kørte derud, turen startede med at vi løb 3.7 km sammen og så tog Lone hjem og jeg løb hjemad. Det er hyggeligt at løbe sammen igen og tempoet er også helt ok.

Det eneste der er lidt irriterende er at Molly er med og hun har lidt svært ved at lære at løbe med, men jeg kan godt forstå Lones ide. Så sparre hun den lange tur med Molly når hun kommer hjem fra løbeturen. Men den er lidt svær at styre.

Resten af turen hjem var lidt hård, men den endte med at være på 15 km og i alt 334 højdemeter. Måske også derfor jeg var lidt træt da jeg kom hjem. Gennemsnits hastigheden var 6.14, hvor de første 4 km lå fra 6.57 til 6.20, resten lå på 6.21 til 5.55 min/km. De første 4 km var med Lone.

Ingen kommentarer: