torsdag den 13. marts 2014

Løbe program for 2014, del 1

Dagens tur var en 8.5 km på en flad rute, nok den bedste rute man kan finde i det område jeg er i når Marie er til svømning. Igennem Musicon, forbi Østervangs skolen og ud i den lille skov der er bagved og som går langs motorvejen. Det er lige bred nok til et par rækker træer og en sti. Det skal siges at det føles som en rigtig skov. Helt ud til Vindinge vejen gik det og så ellers tilbage igennem villa kvarteret. Sluttede af med en runde i Musicon. Tempoet lå på 5.56 min/km, det går bedre og bedre.

Mit løbe program for 2014 er sikkert ikke helt på plads, men der er ikke plads til så meget mere, så derfor får i en lille intro til de forskellige ting.

29. marts - VM halv Marathon i København
Behøver vel ikke at sige så meget om denne begivenhed. Jeg glæder mig vildt meget til det, men syntes at det er pisse ærgerligt at fruen ikke kan dele det med mig. Det ville ikke være noget federe end at løbe over mål stregen sammen med hende. Nu skal jeg desværre løbe den alene, men familien tager med ind og hepper på mig. Desuden er der 4 fra arbejdet der også deltager, hvis man er heldig ser man måske en af dem.

Herstedhøj Cannonball - x antal omgange af 1.9 km
Stifteren af Løbeklubben på Facebook fejre sin 42.195 års fødselsdag ved at holde et lille løbe event i Albertslund. Det er en rigtig familie event da man selv kan vælge hvor mange omgange man har lyst til at løbe og derefter hygge med hotdogs og snobrød. Alle deltagere skal have et eller andet med som man har lyst til at dele med alle de andre som forhåbentlig kommer.

Vikingesporet - Halv Marathon i Roskilde
Da jeg hørte om dette løb som er det første halv marathon blev jeg nød til at tilmelde mig. Det starter ved Vikingeskibs museumet og løber ud i Boserup skov. Man løber både på stier og i Mountainbike sporet. Et løb der har en del af de elementer som jeg syntes er sjove, i noget af det bedste løbe terræn i Roskilde. Jeg glæder mig.




Ingen kommentarer: