onsdag den 16. januar 2013

En kort tur i minus 14

Sammenpresset program gjorde at vi blev lidt kreative. Jeg var hjemme kl 17:15, Marie skulle have mad og afsted til spejder kl 17:50. Så jeg fik Sofie og migselv i noget varmt løbetur og Marie i noget meget varmt spejdertøj.

Vi løb gik de 800 meter til spejder, Marie havde jo ikke lige frem løbetøjet på og det hæmmede hende, men da vi havde afleveret hende, løb Sofie og jeg hele vejen hjem.

Det var så det for mig i dag, da jeg skulle være til Miniråds møde kl 19. Imorgen skal jeg dog afsted, imens jeg alligevel skal vente på Maries svømning. 1 time og 10 minuter der alligevel skal brændes af.

Må dog sige at naturen visser sig fra en af sine flotteste sider, men frosne grene på træer og buske.

Sofie har tabt sig 1 kg på 2 uger, endnu en sejer for hende og vores ændringer.

Ingen kommentarer: