fredag den 18. januar 2013

Skuffet

Jeg blev ekstrem skuffet da jeg kom hjem fra arbejde og fik kiggede lidt på min facebook.Holte 24 timers løb var lavet fuldstændig om, nu er det et 12 timers som foregår på Refshaløen. Det var ikke lige det jeg havde i tankerne. Nu´er det oplagt at fejre fruens fødselsdag den dag istedet for. Jeg havde ellers forhånds tilmeldt mig på Løbeklubben, men har trukket den tilbage.

Som jeg ser det så er der 2 brugbare alternativer:

Viborg afholde deres egen 24 timers løb den 10-11 august.
Positive: Det starter først kl 12, så man kan tagge derover samme dag, der er nok ekstra mange fra løbeklubben samlet, det er billigere.
negative: ruten er på 5.7 km, så det er ikke en tur for familien og især ikke for børne. Der er langt.

Kræftens bekæmpelses stafet for livet, det foregår i københavn, den 24-25 august
Positive: det ligger tæt på, det er billigere, der sker en del andet, hele familien kan deltage. der foregår mere end bare at løbe
negative: Der mangler selve konkurrence elementet, selvom jeg aldrig ville kunne gøre mig gældende.

Umiddelbart virker det jo som et nemt valg, men der er bare noget over et reelt 24 timers løb, som det i Viborg.

Ingen kommentarer: