torsdag den 17. januar 2013

Musicon *4

I dag skulle jeg kører børne til svømning og det resultere altid i lidt over en times ventertid som jo skal bruges og hvad er bedre end at nappe dagens løbetur.

Der er desværre ikke rigtig noget trail tur, fortov og cykelsti må man nøjes med. Den første tur gik ud til Musicon og videre ud til Køge ned, ned til stationen, op igennem Roskilde Ring og efter 3.5 km var jeg tilbage til udgangspunktet. Syntes altid turene virkere længere i hoved.

Men jeg var ikke færdig, ud til Musicon, denne gang igennem ud til ringvejen og en runde som igen sluttede ved udgangspunktet, det var 1.7 km mere. det passede mig egentlig fint at jeg ikke kom længere væk fra svømmehallen for hvis der nu skulle ske noget, kunne jeg stadig nå tilbage på relativ kort tid.

Jeg løb rund turen yderligere 2 gange og så manglede jeg sølle 900 meter for at runde 10 km. Så en lille omvej og en tur rundt på parkerings pladsen og målet var nået.

Det passede perfekt, jeg ventede kun i 10 minuter på ungerne. Hvis jeg skal løbe længere så må jeg have mere fart på.

Ingen kommentarer: