tirsdag den 6. september 2011

10 km i regn og blæst

Jeg kan med næsten 100% sikkerhed siger at det er første gang jeg har været ude og løbe i sådan et dårligt vejr. Derfor var det nok ekstra dumt af mig at tage en dobbelt tur i grusgraven. Der er intet der giver læ. Turen var dog planlagt med omtanke da jeg ville prøve at løbe en tur som stort set kun foregik på grus. Dette betød så også en meget kuperet rute, men jeg tror at jeg sammenlagt højst løb 1 km på asfalt. To ture rundt i grusgraven, betyder samtidigt 2 gange 24% stigninger.

Jeg var træt da jeg kom hjem og tiden var heller ikke prangende 1 time, 1 minut og 23 sekunder.

På kost fronten er jeg stoppet med LCD, jeg kunne bare ikke indtage mere af det energi drik. Det var kvalmt og jeg gider ikke at presse mig selv med noget jeg bare ikke kan lide.

I fredags vejede jeg 99 kg, men efter en weekend med øl, vin og god mad er der røget 2 kilo på, det positive ved det er at jeg endnu en gang kan kommer under 100 kg :-)

Jeg er hoppet på www.mobilefitness.dk for at se om det måske kunne gøre noget for mig. 1. problem det kan ikke bruges på min HTC legend. 2. problem det er blok system hvor man skal veje sin mad. Men det positive er at man får en forklaring på hvorfor man skal sørge for at få den rette mængde protein, kulhydrater og alt det andet. Så jeg kan se at min kost skal have flere proteiner, resten får jeg nok af.

Nu prøver jeg det her en uges tid, jeg nøjes med at sjusse mig frem til hvad det vejer og ellers bruge den sunde fornuftigt. Har dog svært ved at forholde mig til at jeg skal bruge 3 til 4 måneder på det jeg har brugt 3 uge på tidligere. Men tror dog at det er nemmere at forlige mig med nu når jeg er kommet under de 100. (1 gang)

Nu skal der ses landskamp.

Kom så Danmark, bank Norge.

2 kommentarer:

kaufuss sagde ...

Hej Quarling
Vedr. MobileFitness: Du behøver ikke veje din med ret ofte. En god fornemmelse er som regel nok. Jeg har vejet en frikadelle, havregryn, og noget kød. Resten af tiden regner jeg selv ud hvad det er blevet til.

Unknown sagde ...

Hej Kaufuss
Du har ret og jeg vurdere for det meste også hvad det er jeg spiser og så hellere for meget end for lidt. Har dog svært ved at bruge alle felterne, men er meget opmærksom på at bruge alle protein felterne. Hvilket resulteret i at jeg drak et glas minimælk for første gang siden jeg var en lille dreng. Smagte faktisk meget godt.