torsdag den 8. september 2011

Håndbold og Mobilefitness

Var til en god omgang håndbold træning idag, med spurter, kontra og spil til 2 mål. Det var præcis som det skulle være. At jeg fik et knæ i hovedet og 2 gange en hånd er vel bare en af de gange. Det var dejlig at komme ned og røre sig, men jeg føler mig lidt gammel imellem alle de unge gutter.

Jeg er kommet godt igang med Mobilefitness, men har svært ved at bruge alle deres felter. Jeg sjusser mig dog frem til vægten på de fleste af mine madvare, da jeg ikke gider at stå med en køkken vægt ude ved buffeten på arbejdet. Jeg sørger dog at få alle de proteiner som jeg skal have i løbet af en dag, hvilket også resulteret i at jeg drak et helt glas koldt minimælk. Noget jeg ikke har gjort siden jeg var en lille dreng.

Ved ikke lige hvornår jeg vejer mig næsten gang, har lyst til at gøre det imorgen, men burde vente til søndag eller mandag. Er bare lidt spændt.

Ingen kommentarer: