søndag den 4. september 2011

DHL 2011

Så kom turen til min deltagelse i verdens største motionsløb, på dagen som bliver kaldt danmarks største firma fest. Fredag den 2. september tog 2 hold fra mit arbejde afsted imod fælledparken. Vi var placeret i blog 45 som vi delte med en del andre hold.

Jeg skulle løbe som 1. løbere og var faktisk lidt bekymret for hvor tæt pakket det ville foregå. Jeg løb turen ned imod start området, men kom lidt skævt ind så jeg måtte i en stor bue uden om målområdet. Nåede dog lige min gruppe inden starten skulle gå. Blev rigtig positiv overrasket over hvor hurtigt der blev luft imellem folk. Man skulle dog stadig zig-zag lidt. Jeg kunne huske det som en hyggelig tur og jeg huskede rigtigt. Dog var det meget blødt på græstæppet.

syntes jeg skød en ok fart og havde egentlig ingen problemer med at komme frem, blev selvfølgelig båret fram af heppekoret fra ens arbejde som stod lige der hvor man kom ind i fælledparken sidste gang.

Fik afleveret depechen i tiden 27:37. Det var lige en 13 sekunder langsommere end min bedste tid, desuden fik jeg kun tracked 4.99 km, så turen var åbenbart også for kort.

Mine gennemsnitstider var dog imponerende med intervaller der kun varigerede med 7 sekunder imellem dem hurtigste og langsomste kilometer.

Efter endt tur var det tilbage til teltet og få sin velfortjente øl og heppe på resten af sine kollegaere. Hvoraf den ene kun har været ude og løbe 3 gange. Han regnede ikke med at løbe hele turen, men han gav den gas. Han var dog nede og gå et par gangen men med lidt hjælp fra et par kvindelige løbers former kom han altid igang igen.

En aften med gode sandwich, hyggeligt samvær og den velfortjente klapsalve til den sidste løber som blev fuldt rundt af en mand på cykel. Han kan ihvertifald ikke sige at han ikke fik opbakning på sin tur.gik turen hjem med bus fra Region Syd hvor jeg havde nasset mig et sæde.

Næsten skal jeg til at komme igang igen. LCD, håndbold og løbeture skal igen på programmet.

Ingen kommentarer: