tirsdag den 13. september 2011

Semi tempo agtig tur

Skulle ud og får nogle kilometer i benene, bare en lille 5 km tur. Først da jeg var kommet igang var det at jeg tænkte at der skulle lidt fart over feltet for det gik jo strygene ud over grusgraven, rekord kunne det nok ikke blive til for den første km var løbet i 6.12, men den anden gik forrygende. Kommer ned for enden af stien og løber rundt om søen og bang. Nu vidste jeg hvorfor det gik så godt, jeg havde rygvind og en kraftig en af slagsen. Strid modvind kan også ses på tiden. Anden km som gik forrygende blev løbet i 5.52 og modvind på den 3. km blev på 5.59 .

Den 4. på 5.35 og den femte på 5.41 så en samlet tid på under 30 min er ok.

Grusgraven er nok heller ikke det bedste sted at prøve at slå sin rekord. Turen starter med en lang bakke med lille stigning, så går det ellers op og ned indtil man har passeret 2 km hvor der kommer en stejl stigning, heldigvis ikke så lang. Lige før 3 km mærket kommer den vildeste bakke lang og sej.Lige før 4 km mærket kommer der en lille stejl bakke og igen lige ved 5 km kommer der endnu en lang stejl bakke.

Ind imellem går det også nedad ;-)

Ingen kommentarer: