tirsdag den 20. september 2011

Sløvt

Jeg har vist ikke været så aktiv som jeg burde. Siden min 15.5 km i torsdags i sidste uge har den stået på 1 times boksning i lørdags. Begge mine tøser var med og de hyggede sig. Lidt hårdt var det og jeg var en anelse øm i mave musklerne et del dage efterfølgende.

Søndag morgen vækkede fruen mig og spurgte om jeg ikke vil med ud og løbe, det ville jeg jo gerne. Hun har ikke så mange km i benene endnu så det blev til en hyggelig lille tur på 2 km. Resten af dagen var tætpakket med arrangementer så mere løb blev det ikke til der.

Mandag skulle jeg ud og løbe med Sofie, hun havde dog glemt sine løbesko i skolen så hun startede i et par Converse sko, det kan ikke anbefales. Efter 5½ minut havde hun ondt i fødderne. Vi stoppede selvom og gik istedet ned til kælkebakken i vores område hvor vi løb 6 bakkespurter, jeg tog dog 8. Hun klarede dem fint i bare tær.

Idag Tirsdag blev det til 1 times håndbold træning da der lige var et forældre møde der skulle overstås først.

Men jeg tag revange, nu har jeg tilmeldt mig endnu et løb. Ekstrem mandehørm http://mandehorm.dk/index.html fuldstændigt tåbeligt, men med en flok fra håndbold kan det ikke gå helt galt.

Ingen kommentarer: