onsdag den 21. september 2011

Jeg har en plan.....

og dagen efter må jeg ændre den.

Planen var genial, 17 km med løbeklubben om Torsdagen og så en mellemlang tur i weekenden.

Men en opringning fra 2. holds træneren ændrede det hele. "Vil du ud og spille træningskamp imorgen torsdag", ja selvfølgelig vil jeg det, men hvad så med løb. Det dur jo nok ikke at smutte ud en Onsdag aften og løbe 17 km dagen før en håndboldskamp så den lille tur må nok være idag onsdag og så må vi se om jeg kan snige en lidt længere tur ind i programet i weekenden.

Jeg prøvede nogle nye ture ude i vores grusgrav og der er åbenbart rigtig mange stier som jeg ikke har opdaget før. Alle sammen med mere eller mindre sindsyge stigninger. Dog en der kunne slå gaderne i San Fransisco. Tror ikke farten var særlig høj, men i løb blev den taget. Sammenlagt 10 km af stier i vores natur område og kun en vej der skulle krydses. Pragtfuld.

Håber dog at jeg var nede på energien idag for jeg var træt og drænet. Ikke den form jeg havde håbet at være i når der kun er 2½ uge til Eremitagen. Men med det rette fokus på kost skal det nok gå en hel del bedre.

Nu må vi se hvordan kampen i morgen går, når der sidder 10 km i benene fra dagen før.

Ingen kommentarer: