tirsdag den 12. juli 2011

10 km i det svenske

Hvis jeg ikke var for trät ville jeg rende rundt med armene over hovedet, men det må i have til gode.

Dette er min förste 10 km rute, den er muligvis lidt forvirrende omkring afslutningen, men det har sin forklaring. Selve ruten var på cirka 7.4 km, men da jeg var bed at nå i mål syntes jeg godt at jeg kunne drive lidt mere ud af benene så jeg fortsatte.

Da jeg så lige skulle se hvor meget jeg havde tracked var den på 8.7 km og jeg havde lyst til at presse de sidste 1.3 km ud af benene. De sidste 600 meter var en ren syretur op ad bakke.

Hele turen havde jeg planlagt via iforms ruteplanlägger som åbenbart også virker i området omkring Goteborg. Turen ville tag mig rundt i området omkring min lillebrors hus i Hovså området. Jeg kom forbi Liseberg ´camping, en idylsk tur langs vandet af en meget lille sti. Lidt på stranden og derefter lystbåd havnen. Så jeg fik set området og vejret var med mig.

Jeg tänker desvärre ikke nok på hvad jeg spiser, så jeg aner ikke hvordan vägten har det.

2 kommentarer:

Michael sagde ...

Jeg elsker at løbe i Göteborg - området er pænt kuperet og der er en flot natur, selv i byen. Har man en mulighed for at krydse Göta Elven via en af de 2 broer, er det et ekstra plus :)

Morten Frederiksen sagde ...

Nu var det ikke inde i selve Göteborg jeg løb, men i en af forstaden. Men du har ret, smukt område.