lørdag den 2. juli 2011

Løb på samsø

Så har jeg fået min aller første kommentar, tak for det Michael :-)

Idag har jeg været ude og løbe på Samsø, hvis der var noget der kunne gå galt så gik det galt her. Lidt overdrevet men en dårlig løbetur var det.

Benene var trætte, det skyldtes jo nok den lange tur i foregårs. Det var nok lidt hårde end ventet for kroppen, så er det jo godt at der er 2 dages hvile pause nu.

Desuden pause Endomondo hele tiden, GPS signalet må godt nok være elendigt her på Samsø, så jeg har faktisk ikke en ide om jeg nåede at løbe det jeg skulle.


Programmet sagde 5 min løb, 10 min tempo og så 10 min løb. Da jeg havde løbet en del tempo kiggede jeg på tiden og så at den var paused på 8.36 min, det kunne bare ikke passe, så jeg vente om og satte Endomondo igang igen. Jeg løb videre i mit tempo løb og næste gang jeg kiggede havde den pauset ved 9.47, så gad jeg ikke det mere og begyndt at små lunte hjem.

Endomondo havde tracked 11 km's løb på 11 minuter, så Yiannis Kouros (http://www.yianniskouros.com/records.html) kan bare komme an.

Næste tur bliver i det jyske.

På kost siden er det ikke startet for godt, men jeg er jo hos mine forældre så man skal vel forkæles lidt. Is og lagkage hører vist ikke til den lette ende.

Ingen kommentarer: