onsdag den 27. juli 2011

For hurtig igen

Programmet sagde at jeg skulle løbe en 5 km.

Småting, så skulle der sgu sættes personlig rekord, så derudaf gik det. Mente at jeg helt klart kunne klare den med en gennemsnitstid på 5:45 min/km og det gik også godt.

1 mellemtid 5.43, perfekt, det tempo kan jeg da godt holde.

2. mellemtid 4.57, wow, så hurtig troede jeg sgu ikke at jeg kunne løbe, men må hellere sætte farten ned, ellers går jeg bare kold.

3. mellemtid 5.37, så er jeg på rette spor igen, det er jo rent tempo løb det her.

4. mellemtid 5.59, jeg er færdig, kan ikke mere, ryggen begynder allerede at gøre ondt, må hellere stoppe inden jeg overbelaster noget.

Var turen en succes....Ja, næsten 4 km i tempoløb og en gennemsnitstid over alle 4 kilometer på 5.34 er en god gang træning.

Ny rekord på 3 kilometer er fint.

Ingen kommentarer: