onsdag den 6. juli 2011

Mols bjerge med hund

Så har jeg været ude og løbe en lille tur. På grund af aktiviteter var det eneste tidspunkt jeg kunne løbe på, på det tidspunkt jeg passede hunden. Så jeg tog en halv liter vand i den ene hånd og en hund i snor i den anden og så tog jeg afsted på en lille 3.5 km rute.

Jeg syntes hunden løb langsom, så tempoet måtte sættes ned, den skulle jo helst ikke have hedeslag. Tidligere har jeg nævnt at bakkerne i Himmelev grusgrav er slem, men de ord må jeg nok æde i mig igen. Mols bjerge er fuldstændig sindsyge. Højeste punkt var på 45 meter, anden højeste på 38 meter, så der blev løbet en del op og ned. Hele turen var desværre på landeveje, jeg havde håbet på at løbe på små stier.

Da jeg var færdig havde jeg tracket 4.1 km,  så jeg havde åbenbart også løbet forkert.

Kosten er meget varierende, men nok ikke i den sunde ende. Men man kan da i det mindste ikke gå og små spise og jeg har prøvet at moderet mig, så med lidt løb, en masse gåture og leg i swimming poolen skulle vægten da gerne i det mindste holdes.

Vi ses derude.

Ingen kommentarer: