lørdag den 23. juli 2011

8 km blev til 10 km

Jeg har fundet et vedligeholdelse program til 10 km, hvor jeg idag skulle løbe 8 km. Jeg havde også allerede tracket ruten på iform's ruteplanlægger, men da jeg nærmede mig stedet hvor næsen skulle vendes hjemad blev ruten forlænget og forlænget endnu engang, så det endte med at turen blev på 10 km og en sjat. Har nok svært ved at "nøjes" med 8 km nu når jeg kan løbe 10 km.

Den næste del af programmet er nogle intervaller, dem må jeg hellere løbe for at få lidt hastighed i benene.

Jeg har tilmeldt mig facebooks løbeklub bare for at se hvad det er for noget. Der kan man vinde et løbenummer til friløbet i København. Spændende om jeg også skal løbe med der.

Får lidt ømhed i akillessenen i slutningen af mine løbeture, det må jeg hellere være opmærksom på.

Vægten har stået fuldstændig stille i min ferie, så den del af målsætningen må jeg vist ind og lave om på.

Om en ugen starter håndbold seasonen, dog kun træning, så der bliver det lidt sværere at holde sig til et program, skal nok bare ud på en længere tur om Lørdagen og måske en kort med tempo om onsdagen, men nu må vi se hvad jeg kan presse ind. Familien og dagligdagen skal jo også hænge sammen.

Ingen kommentarer: