lørdag den 30. juli 2011

12 km

Havde efter lang tid søgen fundet en der gerne ville løbe noget af turen sammen med mig. Jeg syntes at det kunne være hyggeligt at have en at løbe med. Frederik ville gerne mødes med mig på vejen for han mente ikke han kunne klare 12 km, sådan lige nu, altså.

Jeg løb ud til Trekroner hvor jeg mødtes med ham og så tog vi en tur rundt i området. Han er lige flyttet derud så på denne måde får han også set en del af området som han nok ikke er helt bekendt med endnu. Vi løb en lidt spontant vej og endte på en sti som jeg heller aldrig havde været på, så det var jo hyggeligt.

For første gang havde jeg en jeg kunne hygge snakke med imens jeg løb og det var faktisk meget rart, Jeg ved ikke om man bruge mere energi på denne måde, men ens tanke er et andet sted og derfor føles det lettere.

Kroppen fortæller mig stadig hvor langt vi er kommet. Da jeg sagde at benene syrede lidt og vi derfor havde nået de 6 km, passede det med at jeg havde løbet 6.4 km og da de begyndte at være ømme, skulle jeg have passeret 9 km og den viste 9.2 km. De grænser må meget gerne snart flotte sig lidt.

De sidste 2 km hjem var hårde. Da der kun var 300 meter tilbage var jeg ved at snuble fordi fødderne ikke rigtig ville løfte sig så meget mere.

Min gennemsnitstider er dog blevet en del pænere at se på:
1. km på 6.01
2. km på 5.59
3. km på 5.47
4. km på 6.21
5. km på 6.05
6. km på 6.00
7. km på 5.53
8. km på 6.09
9 km på 6.20
10. km på 6.29
11. km på 6.37
12. km på 6.48
En gennemsnitstid på 6.13 er jeg godt tilfreds med. Tiderne betyder også at jeg forbedre min 10 kms tid med over 1 minut, så nu hedder den 1 time og 58 sekunder.

Imorgen kommer der en status på hele juli månede, samt hele første del af mit projekt. Desuden får jeg sat nogle nye målsætninger. Tror der skal fokuseres mere på vægten.

Ingen kommentarer: