lørdag den 13. august 2011

4 km tempo med Panter

En stille løbedag i dag, passer mig fint da jeg jo på tirsdag skal løbe 10 km gadeløb. Havde aftalt med Panter en af mine venner at vi skulle løbe sammen, hans gennemsnitstid er nok 45 sekunder hurtigere end mig, men til hans fordel er at han har smidt de 20 kg som jeg kæmper med at smide. Han kom cyklende fra Hvidovre af og var klar til at løbe kl 8:45. Det er tidligt for et B mennesker som mig, men havde sat vækkeuret.

Meningen var at jeg skulle have løbet 5 km fartleg, men da jeg viste han løb hurtigere end mig og han er nået til 23 minuters løb, havde jeg ændret planen til 23 minuters tempo løb som passede med 4 km. Helt ok for mig.

Sofie og Lone er til boksetræning for første gang, spændende at høre hvordan det er. Desuden er vi blevet enige om at vi alle 4 skal deltage i et 5 km's løb til Maj/juni næste år. Nok Himmelev løbet som jeg jo løb tidligere i år. Det ville være rigtigt hyggeligt og sjovt.

På håndbold fronten har jeg valgt at spille 3. hold/Oldboys, det vil sige mindre træning i hallen, det giver så mere plads til eget løb. Dog er jeg velkommen til at deltage i 1./2. holds træningen og jeg er da frisk på 2. holds kampe hvis der er behov for det. Føler at det er det jeg har mest lyst til nu.

Imorgen er den første uge af LCD gået så der kom der en opdatering vedrørende det.

Ingen kommentarer: