mandag den 1. august 2011

Så er det håndbold tid

Så er seasonen startet, vi var 11 til træning og vi started med en Bip test. Kort, man løber på tværs af banen, ved hver 10. tur bliver tiden man skal gøre det på formindsket med et ½ sekund. Så er det faktisk lige meget hvor langt man har løbet i et almindeligt tempo, så er det hårdt. Mangler de små interval ture og det viste jeg også godt. det er 2 vidt forskellige type træning. Min fordel er dog at pulsen hurtig kom ned og vejtrækningerne fik jeg også hurtigt styr på. Så nu skal der til håndbold trænes de små hurtige spurte og i fritiden de lange ture. Begge ting gavne heldigvis min plan om vægt tab og bedre form.

På kost siden, spiste en havregryn til morgenmad, selvom det indholder flere kalorier end det jeg normalt spiser, men det er mest kulhydrater og det er jo godt når man skal ud og motionere. Frokost var som det plejer. Aftensmad var musli med hjemmelavet koldskål. Spiste dog en Napoleons hat som jeg selv havde lavet pga mit tabte væddemål. Den smagte nu godt.

Ingen kommentarer: