onsdag den 31. august 2011

Boksning

Så fik jeg også prøvet en omgang bokse træning. Kun motions boksning, men det fik da pulsen op. Fruen har haft lidt ondt i sit lår så vi blev enige om at hun lige skulle tage den med ro for ikke at overbelaste den yderligere. Derfor tog jeg med Sofie til Boksning og så kunne jeg lige så godt træne med. En ½ times opvarmning til at starte med. En masse løb rundt i salen med forskellige arm bevægelser, armbøjninger, mavebøjninger og en masse andet som er rigtig godt for en masse muskler. Mine mave muskler er stadig pisse ringe. Men konditionen er åbenbart god, pulsen kom først rigtig op i det sidste kvarter da vi skulle til at sjippe. Det er jeg bare dårlig til.

Det var sjovt at prøve men jeg vil hellere løbe og spille noget håndbold.

Ingen kommentarer: