mandag den 8. august 2011

LCD og håndbold

Det er så anden dagen på LCD, går egentlig fint, men der er lige nogle små ting der skal rettes til. Havde regnet med at jeg kunne gemme mine kalorier til aftensmaden, men den går ikke. Sulten meldte sig i løbet af eftermiddagen, så skal have sammensat en let frokost på arbejdet. Udover det har jeg haft det fint med at indtage så små mængder mad som den ligger op til.

Var desuden til en rimelig hård omgang håndbold træning. Nok ikke hårdere end den bliver fremover men hård alligevel. Hvis jeg drikker nok væske så bliver der ikke de store problemer med at kommer igennem træningen. Vi startede med at varme op med 2 km løb som jeg løb i 5.07 min/km som er en rigtig god tid for mig. Stå et kvarters styrke træning og så en omgang interval træning, før vi sluttede af med 2 timers træning i hallen.

Jeg har det sgu godt. Yde det jeg skulle, løb hurtig og gik ikke ned på noget tid i træningen. Sådan skal det være.

Ingen kommentarer: