torsdag den 31. oktober 2013

100 km gange 2

Så er måneden gået og efter løbeturen i dag rundede vi begge 100 km på en måned. Indrømmet vi ville nok ikke have løbet de 9 km hvis det ikke var fordi vi kunne nå det 3 cifret mål. Ret vildt.

Det er den anden måned hvor jeg er oppe over 100 km, sidst var dog i Januar 2013 før mine lysken problemer.

Udover det så har vi bestilt noget Elektrolytter drik på wiggle som er kalorielet. Jeg har læst flere steder at det skulle være det billigste sted at handle.

Jeg har efterhånden samlet nogle emner til bunke som jeg vil prøve at skrive om i nærmeste fremtid:
Interval løb
Vægt tab
Wiggle
Elektrolytter

Og andre småting udover vores løb.

Vi ses på vejene i November, hvor det samtidigt er Movember, som jeg deltager i sammen med nogle kollegaer. Så skægget er røget.

Ingen kommentarer: