tirsdag den 8. oktober 2013

Ændring af trænings program

Denne uge bliver vores træningsprogram ændret, ikke det helt store og der er nogle gode grunde til det.

Turen i søndags gav ømme lår hos mig og ømme lægge hos fruen. Min ømhed stammede nok ikke kun fra løbeturen jeg smuttede jo ned og dyrkede en times vægt træning lige efter.

Sidste uge var også den første hvor vi løb interval træning og det syntes vi begge to var sindsygt hårdt.

Sidste grund (undskyldning) for ændringen er at jeg skal løbe 13.2 km Xtrem Mandehørm i Fredensborg på Lørdag og magter ikke det i en uge hvor programmet både siger tempo og interval træning.

Så det vi gør er at tage en stille 5-6 km om tirsdagen og det samme om Torsdagen. Så løber jeg Xtrem Mandehørm om lørdagen og Lone napper en 10 km for sig selv. Derefter fortsætte vi vores program.

For resten har jeg stadig 2 start numre til Xtrem Mandehørm til på lørdag den 12. oktober til salg, i kan få dem for 250 kr.

Ingen kommentarer: