torsdag den 10. oktober 2013

Afslappende uge

Det er så kun på løbesiden at det har været afslappende. Det er blevet til 2 ture af 5 km sammen med Lone, mest fordi vi begge kunne mærke søndagens træning og også fordi at jeg har 13 km Xtreme Mandehørm på lørdag.

Jeg glæder mig til løbeturen, men jeg er ved at blive bekymret for om der overhoved er nogle som kommer og løber med mig. Jeg har prøvet at afsætte de 2 ekstra billetter jeg har, men der er ingen der vil have dem. I morgen kan folk få dem gratis, det eneste jeg kræver er at de bliver og drikke nogle øl med mig.

Jeg regner stadig med at mødes med min kollega som også skal løbe, men i dag havde han sgu  langt sig syg, så jeg er ikke engang sikker på at han kommer. Men lad os nu se, tror der skal ske meget før han bliver væk.

Jeg kan altid smutte efter maden og tage til Roskilde og drikke nogle øl med dem fra håndbold de skal mødes efter hjemmebane kampene, men det er ikke det samme.

I den private del af livet er jeg startet oplæring i mit nye job samtidigt med at jeg skal hjælpe til i mit gamle. Var så lige en smuttur i Esbjerg i Onsdags og da børn, hjem, kone og træning også skal passes har det været hektisk.

Derfor er det et par dage siden jeg sidst har skrevet herinde. Undskyld.

Ingen kommentarer: