torsdag den 3. oktober 2013

Musicon, Roskilde

Lone var drænet for energi i går, umiddelbart kunne jeg forestille mig at det var eftervirkningerne fra interval træningen i tirsdags. Man må jo ikke glemme at hun har spurtet rundt i næsten 5 km hvor der er svedt en masse mineraler ud af kroppen. Hun havde godt nok fået lidt at spise og en masse vand, men det havde måske været en fordel at fylde op med nogle elektrolytter. Jeg tog selv en 750 ml vand med en tablet High5-zero og jeg har haft det fint.

Skulle være et kalorie let produkt som skulle hjælpe med at opretholde salt balancen, om det virker kan jeg ikke sige, men vi har fået en del gratis prøver og jeg syntes det smager fint.

I dag skulle vi ud på en lille 5 kms tur og endnu engang skulle vi løbe hver for sig. Jeg kørte Marie til svømning og ville løbe min tur på Musicons område. Jeg havde stiftet bekendtskab med ruten en gang før og den er på cirka 2.3 km (selvom de siger den kun er på 2.2 km). Man kommer rundt på alle underlag, grus, sti, asfalt og græs. Samtidigt bevæger man sig rundt i alle afkroge af området også forbi deres skater anlæg.
Der er et par steder hvor det er lidt svært at følge stien. Der er ellers sat store gule blokke op som man skal følge. Men et sted er pilen på den forkerte side og et andet sted mangler der en. Jeg tror ikke jeg fik løbet helt korrekt, måske også derfor at min rute er lidt længere end den officielle måling.
Når jeg studere deres løbekort på deres hjemmeside kan jeg godt se at jeg tager en tur uden om skater området hvor den officielle rute følges langs skaterbanen. Hvis man tager den rigtige rute vil man også komme forbi 3 redskaber hvor man lige kan lave et par øvelser.
Jeg kunne godt tænke mig at de havde fundet de sidste 300 meter et sted så ruten blev på 2.5 km, så syntes jeg at man bedre kan bruge den til noget. Dog er turen hyggelig og kunne godt tænkes at man ville løbe igen en anden gang.
 
 


Ingen kommentarer: