søndag den 20. oktober 2013

En tur med Maxim

Dagens tur var endnu en gang på 10 km og vi bestemte os for at tage sammen tur som sidste gang vi løb sammen. Det blev denne her i Boserup. Den eneste forskel var at vi havde mulighed for at løbe af Sorte stien som er en huggelig rute som går fra Sankt Hans tilbage til den første parkerings plads ved Boserup skov.

Vi havde Lones søster, Helen, med og hendes hund. Jeg vidste at hun løb meget uregelmæssigt da hunden får lov til at snuse og "snakke" med andre hunde, derfor var aftale også at vi kørte i to biler og vi skulle bare løbe vores løb og så ville hun prøve at følge med. Det gik fint indtil cirka 1½ km før målet, der måtte hun ned og gå lidt.

Vi kom i mål i tiden 1:04:26, det betyder at Lone forbedrede hendes 10 km tid med hele 4 minutter.

Det er lidt spøjst når vi sammenligner tider på vores forskellige Garmin ure. Lone Har et Forerunner 10 og jeg har et Forerunner 205:

Omgang         Forerunner 10       Forerunner 205
1                      6:25                        7:59
2                      6:35                        6:00
3                      8:07                        6:24
4                      6:17                        6:34
5                      6:40                        6:34
6                      6:10                        6:17
7                      6:13                        6.16
8                      6:12                        6:04
9                      6:26                        6:25
10                    6:01                        5:52
Total           1:03:16                  1:04:24

Det er faktisk en ret stor forskel imellem de forskellige ure. Men i det mindste giver det en indikation af distance og tid.

Jeg havde været oppe og hente min pakke på posthuset, den med Maxim produkterne. Jeg troede jeg ville få nok til en enkelt træningspas, men der var rimligt meget i. Både energi bar, og opløselige piller til før eller under træning og Protein pulver og drikkeklar protein shake til efter turen.

Da der var så meget bestemte jeg at vi lige så godt begge to kunne prøve produktet og vi startede så i dag. Det er for tidligt at sige noget om selv effekten af produkterne, men en ting står klart, det smager godt.                   

Ingen kommentarer: