lørdag den 2. august 2014

Status for Juli

Så sluttede Juli måned og den sluttede på samme måde som den startede med et par løbeture som blev sprunget over. Vi fik ikke løbet Tirsdag og Torsdag af den simple grund at vi ikke kunne få det til at passe ind i vores ferie dage. Familie hygge frem for løb og så har det aldrig skadet at hoppe nogle dage over.

I alt blev det til 128 km så var lidt mindre end Juni. Jeg fik sat et par distance rekorder hvor den sidste blev løbet i sidste weekend og var på hele 24 km. Jeg nærmere mig de 32 km som jeg skal nå inden jeg skal prøve kræfter med min første maraton, men jeg syntes stadig at der er ufatteligt langt til de 42 km.

Nu er ferien slut og så er det tid til at komme ind i de daglige rutiner igen. Jeg vil prøve at se om jeg kan ligge nogle simple styrke trænings øvelser ind som jeg har fået fra Christian som skriver på Ultrarun.com.

Samtidigt vil jeg prøve at ændre lidt på kosten, så jeg kan få smidt nogle flere kilo.

Der er under 2 måneder til mit første maraton.

Ingen kommentarer: