tirsdag den 28. juni 2011

2 uger tilbage

Så er jeg nået til 15 uge af mit 16 ugers program, det hedder 40 minuters løb idag, 45 minuters løb på torsdag og noget interval træning på lørdag. Tror det er 5 min løb, 10 min tempo og så 10 min løb mere.

Hvis jeg noglesinde skal gennemføre en 10 km eller for den sag skyld Eremitage løbet så skal jeg arbejde med det mentale. Det dur ikke at starte en tur med tanken "Hvordan helved kommer jeg nogle sinde til at løbe 1 time i træk." Se det dur jo ikke, så klare man det jo aldrig. Jeg har sagt det tidligere, at jeg skal angribe bakkerne og det er egentlig ikke noget problem, nuer det tidsfaktoren jeg skal arbejde med.

Fik trods alt løbet en fornuftig tur, min gennemsnits tid var en sjat hurtigere en den plejer at være, nede på 6 min og 14, plejer at ligge på 6.27. Ved at min rekord er 6.01 på 5 km men det var med tempo løb, så svær at sammenligne. Kom op på 6km og cirka 400 meter på 40 minuter.

Kost mæssigt har jeg holdt mig til planen. Idag stod den på en masse pasta, grov pasta, både til frokost og aftensmad. ´Syntes at kost delen er det sværeste, man skal virklig tænke over hvad man propper i munden. Løb er nemmere, det er bare om at komme derudaf.

Ingen kommentarer: