fredag den 10. juni 2011

Musik skal der til

Jeg tracker mit løb på Endomondo med min datters smartphone og lytter til musik på min kone's Ipod, men det er slut nu. I hvert i fald den del med musikken. Jeg har købt, betalt og modtaget mine nye multimedieafspiller fra Samsung. Det vil sige den er købt hos Pixmania.com, og den ser således ud http://www.samsung.com/hk_en/consumer/mobile/mp3-players/mp3-players/YP-Q3CW/XSH/index.idx?pagetype=prd_detail&tab=feature. Den er lækker, men nu er jeg også lidt af en Samsung freak.

Så istedet for fruens Vaya Con Dios, TV2, Madonna og DAD, så proppede jeg hurtigt noget Metallica, AD/DC, Pink Floyd, Def leppard, Guns'n'Roses, magtens korridorer og DAD på. Ja DAD går igen, de er sgu gode. Skal lige have købt mig noget Red Hot Chili Peppers, det mangler jeg. Så er den vist ved at være der.

Så idag blev AC/DC sat på og til tonerne af Thunderstruck startede jeg min løbe tur. Idag skulle grusgraven forceres og besejres. Tempoet blev sat ned og så gik det ud over stepperne.Det gik rigtig fint, vejret er dejligt. Jeg mødte ikke så mange derude, 2 hundeluftere og 2 der fiskede. Den ene var en tøs, det ser man sgu ikke så tit.

Da jeg nærmede mig den første af de lange stigninger, gentog jeg en mantra som skulle få mig op af begge de 2 stejle bakker. Det er min hastighed, det er min bakker. Jeg læste på en blog at man skulle angribe bakkerne istedet for at frygte dem, så det prøvede jeg. http://borsen.dk/nyheder/motion/maraton/loebedagboeger/kenneth_demskov.html

Ved ikke om det var det der virkede men jeg klarede hele turen og efter 26 min og 4 km, var jeg hjemme igen, denne gang uden pause. Gennemsnits tiden, ja den kan jeg jo altid arbejde på.

Ingen kommentarer: