torsdag den 9. juni 2011

Og det var så....

turen på de 25 minuter.

Havde egentlig ikke meget lyst til at løbe igår. Nogle en god blanding af træthed og nederlag fra i foregårs som stadig sad lidt i kroppen. Dog tog jeg mig sammen da børnene var lagt i seng og luntede afsted.

Jeg løb en anden rute hvor der ikke er så mange små stigninger og ingen voldsomme stigninger, samtidigt satter jeg tempoet ned, gennemsnitstid på cirka 6:24 m/km. Normalt ligger jeg på cirka 6 m/km.

Jeg har altid haft det sådan at det er vigtigere for mig at løbe hele turen uden pause end at løbe de hurtigt.

Jeg har fået venner på Endomondo. Ikke lige en af de ting jeg har spekuleret så meget i, men nu er en af venner aktive derinde også og så kunne man lige så godt få ham som ven. Det medfødte så at endnu en person anmodet om mit "venskab". Er ikke sikker på at jeg kender ham, men et par nye løber venner er nok ikke helt skidt. Den nye "ven" inviterede mig til en privat udfordring om at løbe flest km over en eller anden periode som jeg ikke lige kan huske her. Allerede lidt lir. Der er vi kun 16 med og jeg ligger nr. 13. Puha i det mindste ikke sidst.

Jeg har rykket mit del mål (5/5) til en uge senere, så passer det med Himmelev løbet. Jeg har stadig ikke været på vægten siden fruen blev lidt sur over at jeg gik så meget op i det, se om jeg kan vente til den 20. juni.

Ingen kommentarer: