lørdag den 4. juni 2011

Tempo og så tempo igen

Nået så langt i programmet at der er kommet tempo løb ind over og idag må siges at være en af de lidt hårdere. Fem minuters tempoløb af 2 omgange. Kun 2 minuters pause imellem.

Man skal nok vælge at være mindre negativ om ture der virker hårde på papiret for selvom det var sindsygt hårdt, så klarede jeg det også anden tur.

Nogle gange virker det ikke rigtigt som om man kommer nogle vejene, men når man trods alt klare hver eneste tur som programmet foreskriver så må det jo gå som det skal.

Fruen har været efter mig. Jeg vejer mig åbenbart for tit og går for meget op i det. men jeg syntes ikke at jeg bevæge mig i den rigtige retning. Men hun var åbenbart træt af at hører om mine udsving så derfor har vi nu målt mig om maven (111 cm), om brystet (111 cm), lårene (64 cm) og overarmene (34 cm) hvis jeg husker rigtigt.

Men hun har jo ret, det er jo rigtig mange ting der spiller ind i ens vægt, væske som en af de vigtigste. Hun siger at varmen også spiller ind, men ved så ikke om hun har ret i det, men kan jo ikke bevise andet.

Status på vægten er at jeg vejer stadig 107.5 kg og har ikke bevæget mig en skid.

Ingen kommentarer: