mandag den 6. juni 2011

Aaaargh

Så gik den ikke mere, er startet med uge 12 i mit løbe program, 25 minuters løb i træk. I dag skulle turen ske i vores nærliggende grusgrav, som er lavet til offentlig skov. Det er massere af gode stier. Det jeg ikke lige havde taget højde for var alle de dejlige stigninger der også er derude og efter 3 km og den anden hårde stigning gik jeg simpelthen død. Jeg måtte stoppe og få pusten i 1½ minuts tid.

Desværre betyder det jo at jeg må nappe samme tur en gang til, det irritere mig grænseløst. Tror jeg tag ned i folkeparken på onsdag, der er terrænet mere fladt og turen er jo hyggelig.

På den positive side har min ældste ytret ønske om at komme igang igen. Jeg har fundet et fra 0-5 km på 10 ugers program hvor vi starter midt i det hele med 5 min gang, 7 min løb, 2 min gang 5 min løb og 3 min gang. Hun har sat sig det mål at kunne gennemføre 2 omgange uden at gå i Løb for livets søndags løb. http://www.loebforlivet.dk/index.html. det tror jeg godt hun kan.

samtidig vil begge mine tøser gerne deltage i FunRun når Roskilde Gadeløb løber af staben. Det er en lille tur på 1.5 km.

Prøver stadig at få fruen til at løbe med den mindste.

Ingen kommentarer: