lørdag den 18. juni 2011

Hviledage

Helt mærkeligt at have 2 dage i træk hvor man ikke skal ud og løbe. Men nu er det jo også imorgen at jeg skal løbe mit første rigtige løb. Skal da også være ærlig og sige at jeg glemte alt om at løbe med Sofie igår og da hun skal løbe børneruten imorgen, så slipper både hende og hendes søster med en løbetur idag.

Det er også imorgen at spændingen omkring min vægt bliver udløst. jeg startede på 110 kg,, imorgen skal den gerne være 105. Min livrem er da blevet spændt en hel del ind i forhold til da jeg startede, men jeg har behov for nogle konkrete tal. Skal gerne i første omgang, og det er så den 31/7, ned under 100 kg.

Jeg er desværre en uge bagud og det kan jeg også se på mit vægtskema, så jeg bliver nød til at tabe 100 gram ekstra om ugen i resten af periode, hvor jeg også skal på 3 ugers sommerferie. Lyder ikke af meget, men det kan det være.

En ting jeg dog har lært er at det skal ikke forceres, så hvis jeg ikke når vægten, så må deadlines flyttes lidt og jeg må bage Napoleons hatte til hele kontoret.

Ingen kommentarer: