torsdag den 16. juni 2011

Første halvdel af mit del mål, opfyldt.

Jeg har det godt, rigtigt godt. Jeg har nået det førse af mine del mål. Altså på løbe siden. På søndag den 12. juni havde jeg sat mig for at jeg skulle kunne løbe 5 km og have tabt 5 kilo. Idag løb jeg 5.48 km på 35 minuter. Så må vi se om jeg også når mit mål angående vægten.

Desværre er jeg en uge bagud, det var meningen jeg skulle have nået det nævnte mål i søndags den 5. juni, men blev nød til at revidere min målsætning. Desværre gør det en del sværere at nå mit mål angående vægten per den 31/7, som jo lyder på 10 kg.

Jeg har heldigvis en buffer angående løbe planen, der kan jeg vist afvige med 3-4 uger.

Og heldigvis for det, for selvom jeg løb 35 minuter i træk idag, kan jeg pt overhoved ikke forstillet mig at løbe over 1 time i træk. Jeg må indrømme at jeg var flad da jeg kom hjem. Men programmet gør jo at der bliver bygget mere og mere på. Dog står der i programmet i uge 16 at jeg skal kunne løbe 50 min eller 10 km. Min gennemsnitsfart er virka 6:27 per km, så jeg har brug for et par ekstra uger til at få de sidste 10-15 minuter på.

Nu er der 2 dages hvile inden jeg skal løbe Himmelev løbet.

Ingen kommentarer: