torsdag den 23. juni 2011

Jorden rundt

Har i set ham danskeren der er ved at løbe jorden rundt for anden gang. Første gan var distancen på 21.500 km, denne gang er turen på 40.000 km, læs om turen her http://www.lobnu.dk/loeb/jesper-loeber-jorden-rundt. Bare rolig sådan en hjerneblødning får jeg ikke.

Plannen var at løbe med sofie ned til hendes fodbold og så løbe videre derfra, så hele turen kom til at vare 40 minuter. Men jeg fik ikke lukket mobil telefonen så Endomondo stoppede og jeg trackede kun 800 meter. så istedet for valgte jeg at starte forfra og løber alle 40 minuter fra Himmelev hallen.

Jeg havde mulighed for at løbe endten via grusgraven eller igennem byen, Sofie syntes jeg skulle tage igennem byen for som han sagde "Du piner dig selv når du løber i grusgraven." Så det blev igennem byen.

Det gik fint, løb stille og rolig og syntes jeg havde massere energi, men det var kun til jeg nåede bakkerne på den sidste del af turen. Først den ene pænt stejle lange bakke og efter 300-400 m kom endnu en bakke, denne er dog ikke så stejl, men den er godt nok lang. På den del var jeg ved at være lidt flad. For første gang kunne jeg mærke anstrengelserne i ryggen. Håber ikke det bliver værrere har ikke tid til at skrue ned for tempoet. Kan heller ikke vente til søndag med at løbe, der har jeg bare ikke tid.

Har bestilt en mobil telefon, kan ikke blive ved med at låne Sofie's.

Ingen kommentarer: